Thursday, February 10, 2011

DI SEBALIK NAMA "ISLAMIC FASHION FESTIVAL"

  1. Lihatlah pakaian yang diperagakan semasa Festival Fasyen Islam yang diadakan diKuala Lumpur baru-baru ni.

 2. Pakaian yang diperagakan ni langsung tidak menunjukkan ciri-ciri pakaian Islam.                    Cis!Celakalah penganjur dan penaung program ni..
 3. Lihatlah peragawati yang memperagakan pakaian ni,langsung tidak menutup aurat bahkan pakaian tersebut  sama seperti pakaian orang kafir barat..
4.Beginikah cara tudung bagi seorang muslimah atau cara tudung ala-ala satu Malaysia..                                                                                                                                                                                                                   

 5. Lihatlah pakaian yang diperagakan ni sangat menjolok mata dan tidak menampakkan pakaian islam yang sebenar.Inikah ideologi gagasan 1 Malaysia yang dikataka selari dengan kehendak syarak oleh menteri agama, Menteri di Jabatan Perdana Menteri.Adakah program ini yang penaungnya isteri kepada pemimpin yang memperkenalkan gagasan 1 Malaysia ini selari bahkan mengikut kehendak jauh sama sekali.Dimana yang dilanti Najib(Jamir Khir,Masyitah dan ustat2 & ustazah UMNO lain tu) untuk menguruskan bahagian agama ark?Kenapa tak berani tegur, takut periuk nasi hilang ka? Imilah golongan sikular yang cuba menerapkan fahaman gila ini ke dalam minda masyarakat Malaysia, khususnya golongan muda.Sekarang ni Umno sudah risau kerana kebanyakkan golongan muda beralih arah untuk meyokong Pakatan Rakyat,khususnya PAS.Jesteru itu, UMNO cuba sedaya upaya menerapkan fahaman ini ke minda anak2 muda agar takut kepada PAS kerana PAS ingin membawa masage Islam yang mewajibkan satiap muslim itu perlu ikuti.




 6.Beginilah kalau orang yang jahil lagi jahilliyah tentang agama cuba nak memandaikan diri tentang agama. kepada pak turut wal lembu cucuk hidung , pikir-pikirkanlah sebab andalah(pengundi UMNO/BN)  memberi kuasa kepada UMNO/BN maka Islam dihina sedemikian rupa...



 7.Inilah muka yang bertanggungjawab(dua dari kiri,tepi dan gambar diatas) atas program Islamic Fashion Festival yang mana beliau cuba merubah perintah Allah yang jelas didalam Al-quran dan Hadith.Adakah dia ni lebih hebat daripada Allah?Kepada pembaca blog ni,khususnya penyokong UMNO fikirlah betul2 adakah mereka ini layak menjadi pemimpin negara dan boleh memartabatkan Islam di bumi Malaysia ini seperti yang diajar oleh rasulullah s.a.w.. Islam akan terus dibogelkan kalau rakyat Malaysia terus memberi sokongan kepada golongan seperti ini dan suku- sakatnya..................Berubahlah demi Islam.......

No comments:

Post a Comment